كلية الزراعة جامعة طنطا

كلية الزراعة - جامعه طنطا (مكتبة زراعية متكاملة فى جميع التخصصات)

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب

كاتب الموضوعرسالة
mozasamoray

مُساهمةموضوع: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الجمعة 25 مارس - 15:13

نحن نعم يا شباب ان كليتنا من زوات العدد القليل من الطلبه
ولهذا السبب يكون صوت الطالب مؤثر جدا ولهذا فادعوكم من هذا المنتدى ان تشاركوا فى الانتخابات لان صوتك هيخترلك الافضل واكيد احنا هنعرفه وهنايده كلنا

انا واحد من الطلبه دخلت الاتحاد مش عشان انا عايز منه حاجه انا بس عايز ان اللى يمسك المكان ده ياااااااااااااااااااااا ريت يحس بزمايله
وعلشان كده يارب اللى يكسب يكون على درايه وعلم بزملاءه عايزين ننسى بقى قبل 25 يناير بقى يا جماعه

اتمنى لمصر العلا والرخاء ولشعبها الامن والامان باذن الله

الفقير الى الله محمد ابن رشوان
SmSmty

مُساهمةموضوع: كلام جامد جدا جدا   الجمعة 25 مارس - 18:06

كلام صح جدا مينفعش اى حد يكون فى المكانة ديه الى الى يقدر يمثلنا ويحس بمطلبنا ميكنش داخل عشان مصالح شخصية انا عمرى مكنت افكر انه هيجى اليوم الى يكون فيه انتخابات بجد للاتحاد انا بجد متفائلة خير بس ياريت الى رشح نفسه يكون قد المسئولية
ويارب من تقدم لتقدم
"love without speaking"

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الجمعة 25 مارس - 18:35

انا معاكم ان الانتخابات كويسه جدا وانه لازم اللى مرشح نفسه يكون
حاسس بزمايله ويكون اد المسؤوليه ويكون عنده افكار جديده ومتعاون....الخ

بس انا واحده من الناس معرفش كتير فى الكليه فعلى اى اساس انتخب حد
وانا مش عارفه هوا كويس ولا لا
miramar

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الجمعة 25 مارس - 18:39

كلام صحيح 100%
بس الاول عايزين نعرف من هم الذين ترشحو لاتحاد الطلاب علشان نقدر نختار الاصلح
وياريت ده يكون بسرعه
وكمان نعرف برنامج كل واحد ويتعرض فى كل مكان فى الكليه علشان كل الطلبه تعرف وطبعا يترفع على المنتدى

mozasamoray

مُساهمةموضوع: شكرا ليكم وباذن الله هنشر لكم كل من هو مترشح للاتحاد وكمان برنامجه الانتخابى    السبت 26 مارس - 15:59

الحمد لله ان صوت الحق ارتفع واريد ان يعرف كل زملائنا باننا من سنرفع الرايه باذن الله
A7med 7mada

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    السبت 26 مارس - 21:32

افتكر ان الانسان الى يقبل التزوير .........ميستحقش انه يمثل كليه الزراعه.........انا منزلتش علشان ادى فرصه لزمايلى فى سنه رابعه انهم يقودو الكليه فى الوقت الصغير ده .........بس اهم حاجه انكم تدققو الاختيار ......وانتم شفتو اتحادات السنين الى فاتت مصالح وضحك على الدقون .........ومينفعش نقع فى نفس الغلطه.............يا جماعه ده الوقت الى تختاره فيه واحد يعبر عنكم ويكون سند ليكم مش عليكم...........A7med 7mada
dr.memahmed

مُساهمةموضوع: التصويت واجب على كل طالب بالكلية   الأحد 27 مارس - 21:02

لابد ان يعلم جميع الطلاب ان التصويت واجب علية وحق لة ويجب الأ يتركة ويمارسة
ولابد ممارسة حقك فى التصويت مش فى هذة الانتخابات الطلابية فقط ولكن فى كل الانتخابات القادمة
ولابد ان نكون جميعا ايجابيون نحو بلدنا
واتمنى ان اجد كل طلاب الكلية قد قاموا بالتصويت ولم يتخلف احد "امنية يارب تتحقق"
forgive me

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الأحد 27 مارس - 21:10

ان شاء الله يا دكتور الامنية تتحقق

وتحية لحضرتك
SmSmty

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الأحد 27 مارس - 21:22

dr.memahmed كتب:
لابد ان يعلم جميع الطلاب ان التصويت واجب علية وحق لة ويجب الأ يتركة ويمارسة
ولابد ممارسة حقك فى التصويت مش فى هذة الانتخابات الطلابية فقط ولكن فى كل الانتخابات القادمة
ولابد ان نكون جميعا ايجابيون نحو بلدنا
واتمنى ان اجد كل طلاب الكلية قد قاموا بالتصويت ولم يتخلف احد "امنية يارب تتحقق"

بجد يادكتور لازم نتغير للاحسن لازم نكون ايجابين فى كل حاجة وان شاء امنية حضرتك تتحقق

[center] اللهم امين
A7med 7mada

مُساهمةموضوع: كلمه حق   السبت 2 أبريل - 9:04

طول عمرك كبير يا حماده...غصب عن اى حد....انا اعرفك بقالى 3سنين وانا اتشرف بالصداقه دى.....عمرى ما شفت منك غير انك صاحب صاحبك....كنت بقول ليه الطلبه بيعزوك ....دا مش من الهوا دا من فعلك الكويس معاهم......انا مش بجامل بس انا بقول كلمه حق ......كلنا عندنا عيوب يالى مسمى نفسك الاستاذ..... عيب عليك متعرفشى حد متتكلمشى عليه ..اتحاد ايه وهبل ايه اهه انت لو كنت تعرف فى الاصول مكنتش قولت الكلام ده وبعدين مش حماده الى مستنى اتحاد والعبط ده........لانه بيه ولا من غيره كبير(لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين)
A7med 7mada

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    السبت 2 أبريل - 9:09

ابقى اعملك اكونت يا عم انت متخشش على الاكونت بتاعى تانى ...............مش ناقصه هى.......وعلى العموم متشكرين على الكلمتين دول
no name

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    السبت 2 أبريل - 9:18

مين يا حماده الى دخل على الاكونت بتاعك ..دا اكيد القصير المكير....وبعدين انت ليه بترد على الكابتن ده........ما تسيبه يا سيدى يقول الى عنده...........مينفعش يا حماده الطريقه دى على المنتدى ..وانا عارف انك مش مندفع وبتتكلم بالعقل على العموم دفعتك كلها بتحبك وانت عارف الكلام ده وخليك اهدى من كده انت طول عمرك متزن
medo.ana

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الأربعاء 13 أبريل - 18:34

ياجماعة انا كنت من الناس الى اترشحت السنادى ودخلت لان انا كنت شايف ان مش فية حد بيخدم فى مكانة ولما قلت الكلام دا للناس قالو عليا انى من الاخوان واسمى نزل فى قائمة الاخوان وقائمة الشبكى بس ا نا مش تبع الاخوان ولا الشبكى انا مش بقلل من قيمة الناس دى لانهم الاثنين على راسى بس انا انا كنت داخل بفكر فى دماغى انا وانا قلت انا لو نجحت وشفت حد تانى هيخدم اكثر منى انا هتنازلة وانا نجحت ب86 صوت الحمد للة وانا بطلب من الناس لو فية حد عندة اى اقتراح حاسس وحابب يشارك بية لتحسين النشاط الرياضى يتفضل يعرضعه
no name

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الأربعاء 13 أبريل - 19:17

انت انسان محترم يا احمد ............اهم حاجه انك تشتغل فى لجنتك وتقدم خدماتك للطلبه............لانك تستحق اللجنه دى............ ربنا يوفقك يا بنى
medo.ana

مُساهمةموضوع: رد: انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب    الأربعاء 13 أبريل - 20:27

ربنا يخليك يارب ويارب انشاء الله اكون عند حسن ظن الناس بيا وربنا يقدرنى واكون قد المسولية يارب

انتخابات الاتحادات الطلابيه حق لكل طالب
صفحة 1 من اصل 1