كلية الزراعة جامعة طنطا

كلية الزراعة - جامعه طنطا (مكتبة زراعية متكاملة فى جميع التخصصات)

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

هوا مصيرنا كلو بأيد المعيدين ولازم نبوس الايادي ونتزل علشان نعيش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mohamed younes

مُساهمةموضوع: هوا مصيرنا كلو بأيد المعيدين ولازم نبوس الايادي ونتزل علشان نعيش    الأربعاء 17 أغسطس - 17:58

انا عاندي سوأل لكل دكتور موجود في الكليه .....................

ياعني ايه .........ان معيد في التدريب الصيفي يحكم علي الطلاب الي مستنين اللمهندس بتاع الشركه يجي انهم يقفو في الشمس علي الطريق السريع والمقاعد تحت المظله فاضيه لمجرد ان المعيد عايز كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياعني ايه ........ ان المعيد يحكم علي الطلاب انهم يقعدو علي المعدات الي مليانا تراب وصدا والي يقول بزوق انا اسف مش حقدر اقعد يتاخد غياب ويضيع عليه التدريب كلو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياعني ايه ............ ان معيد يحكم ان الطلاب يقومو من اول بنش ويقعدو يمين وشمال علي مزاج المعيد ولما تسال عن السبب يقولك مزاجي كدا انا حر والي مش عاجبه يطلع برا وحخده غياب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياعني ايه .......... ان المعيد يقول للطلبه نجاح كل واحد وسقوطه في ايدي انا بس ومحدش ليه حاجه عاندي والي مش عاجبه يطلع برا ويشتكي مكان ميشتكي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياعني ايه ان يبقي اسمي في اول الكشف واروح اخر واحد من التدريب لمجرد ان المعيد مش مرتاحلي مش بيستلطفني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لو المعيدين ولاد ناس واحنا الطلبه ولاد حاجه تانيه ياريت المسئولين يعينو ناس زينا يدرسلو لنا يبقو زينا وهما ربنا يزيدهم ...........
او يقولو من الاول ان احنا بنجي التدريب خدمين عاند المعيدين وعبيد عندهم ..... Exclamation

هوا مصيرنا كلو بأيد المعيدين ولازم نبوس الايادي ونتزل علشان نعيش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1